دکتر مجتبی شفاعی
تحلیلگر و مشاور کسب و کار
دکتر مجتبی شفاعی تجربیات کاری خود را از سال 1378 آغاز نموده و در این سالها تجربیات فراوانی را در شرکتهای معتبر و در صنایع مختلف اندوخته است. ایشان از سال 1385 وارد عرصه آموزش در حوزه های مدیریت و کسب و کار شده اند و از 1390 نیز به صورت حرفه ای به عنوان «مشاور کسب و کار» فعالیت می نمایند. همچنین ایشان دارای سوابق متعدد اجرایی می باشد که همه این موارد باعث آن شده است که ضمن بهره گیری از آخرین ابزارها و رویکردها در فرآیند مشاوره، مشاوره های ایشان همواره کاربردی و عملیاتی باشد.
- 1) زبان گزارشگری تجاری گسترش پذیر (XBRL) ، مجتبی شفاعی، مهدی کاظمی، 1388
- 2) سیرتحول علم مدیریت در ایران و جهان، رضا جلالی، مجتبی شفاعی، 1391
- 3) اصول بازاریابی و توسعه بازار، مجتبی شفاعی، 1392
- 4) فروش و پخش مویرگی، مجتبی شفاعی، چاپ اول 1393، چاپ هفتم 1400
- 5) رفتارشناسی، وفادارسازی و باشگاه مشتریان، مجتبی شفاعی، هادی رحمتی، 1396
- 6) برندسازی و مدیریت برند، مجتبی شفاعی، 1399
مشاهده لیست کامل کتابها
![]() |
رئیس هیئت مدیره شرکت شهاب (تولیدکننده تلویزیون و لوازم خانگی) | ||
![]() |
بنیانگذار و مدیرعامل شرکت دانش بنیان مدیریت فردا (ارائه کننده خدمات رفتارشناسی، هوشمندسازی و سیستم سازی کسب و کار) | ||
![]() |
هم-بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مدیریت ارتباطات آدنیس (اگریگیتور همراه اول ) | ||
![]() |
عضو هیئت مدیره شرکت خدمات فرودگاهی شاهد (پیمانکار زیرساخت و خدمات فرودگاههای کشور) | ||
![]() |
هم-بنیانگذار و مدیرعامل شرکت هوشمند ارتباطات وایا (پیمانکار خدمات CP همراه اول و ایرانسل) | ||
![]() |
هم-بنیانگذار و عضو هیئت مدیره شرکت رهپویان خرد ایرانیان (تولید کننده نرم افزارهای تلفن همراه) | ||
![]() |
مدیر برند مریدنت (گروه صنعتی گلرنگ) | ||
![]() |
مسئول برنامه ریزی طرح آمایش صنعت و معدن و نماینده دفتر مشاور وزیر صنایع و معادن در بانک صنعت و معدن |
- استاد مدعو دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران (پردیس فارابی)
- جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف
- مدرسه کسب و کار ماهان (Mahan Business School)
- مرکز مشاوره مدیریت ماهان (Mahan MCC)
- و …
- دکترای مدیریت – گرایش تطبیق و توسعه (دانشگاه تهران)
- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی – گرایش بازاریابی (دانشگاه علم و صنعت)
- کارشناسی مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار (دانشگاه صنعتی شریف)
حوزه های تخصصی مشاوره و آموزش
عارضه یابی و تحلیل کسب و کار
منابع انسانی، تامین و تولید، فروش، مالی و ...
ارزیابی و توسعه فروش
شبکه فروش، قیمت گذاری، ترویج فروش و ...
سیستم سازی کسب و کار
چرخه های کسب و کار، توانمندسازی کارکنان و ...
برخی از تجربیات همکاری و مشاوره











































































+
0
سال
تجربه کاری
+
0
سال
آموزش تخصصی
+
0
نفرساعت
آموزشهای کاربردی
+
0
سال
مشاوره حرفه ای
+
0
شرکت
تجربه همکاری و مشاوره
نظرات برخی از دانشجویان
اراده آهنین های آکادمی استادیار
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.